有冇bb有剪脷筋?

lovebaby2018
|
發現bb有心型脷
想問bb應該幾多個月剪脷筋會好d?
其實會唔會自己好返?
海綿肚仔專家@牛欄牌
|
本帖最後由 海綿肚仔專家@牛欄牌 於 18-5-25 11:37 編輯

回覆 lovebaby2018 的帖子

Hello lovebaby2018 ,心型脷一般是指口腔內連接舌頭一條細膜太厚/短,有可能影響舌頭活動能力, BB 幾大呀? 飲奶飲得好唔好?
lovebaby2018
|
海綿肚仔專家@牛欄牌 發表於 18-5-25 11:36
回覆 lovebaby2018 的帖子

Hello lovebaby2018 ,心型脷一般是指口腔內連接舌頭一條細膜太厚/短,有可能 ...

本帖最後由 lovebaby2018 於 18-5-25 11:47 編輯

十幾日大咋
飲奶啜個位有時啜得好有時啜唔好
比奶樽佢啜得仲好過我
飲奶量就時多時少

我要做媽媽
|
建議你都係要咨詢下醫生,唔好錯過時間
wunckw
|
唔好掉以輕心
haha748494
|
最好問下醫生意見,唔好自己估估下。
babynetnet
|
lovebaby2018 發表於 18-5-25 11:46
本帖最後由 lovebaby2018 於 18-5-25 11:47 編輯

十幾日大咋

本帖最後由 babynetnet 於 18-5-26 23:12 編輯

我女當時都係用奶樽好好架!同健康院講!
我見有媽咪話健康院幫剪,但我係第一次去健康院就講左,無幫剪只係轉介去醫院,再排期到一歲全身麻醉剪,最後我決定出去剪!
都有jm話唔一定要剪,可以靠學習講野就無問題…… 睇你自己點睇!
lovebaby2018
|
babynetnet 發表於 18-5-26 23:12
本帖最後由 babynetnet 於 18-5-26 23:12 編輯

我女當時都係用奶樽好好架!同健康院講!

我打算下星期去健康院叫姑娘比轉介我去見醫生
睇下醫生點講 同排幾耐 再決定等唔等
不過政府要全身麻醉 我都有d擔心

另外想問你係邊間剪?可否介紹下 thx
GCHK
|
lovebaby2018 發表於 18-5-26 23:27
我打算下星期去健康院叫姑娘比轉介我去見醫生
睇下醫生點講 同排幾耐 再決定等唔等
不過政府要全身麻醉 我 ...

唔好太擔心住,睇下醫生點講,再做決定喇
海綿肚仔專家@牛欄牌
|
lovebaby2018 發表於 18-5-25 11:46
本帖最後由 lovebaby2018 於 18-5-25 11:47 編輯

十幾日大咋
十幾日BB飲奶份量時多時少都好常見,按佢需要餵哺就OK,媽媽可以係返健康院打針時講出您嘅懷疑,等醫護人員同BB做初步評估,睇下需唔需要做跟進處理,媽媽約左幾時返健康院?
小聰媽
|
我仔仔出細頭幾日飲奶飲得唔好,喺醫院果時母乳姑娘睇過係脷筋問題就揾醫生寫咗紙轉介去醫院做剪脷筋,bb差唔多滿月果時做咗啦,唔使全身麻醉
lovebaby2018
|
小聰媽 發表於 18-5-29 15:17
我仔仔出細頭幾日飲奶飲得唔好,喺醫院果時母乳姑娘睇過係脷筋問題就揾醫生寫咗紙轉介去醫院做剪脷筋,bb差 ...

你就好啦可以係醫院即時發現處理
我係qe生,d姑娘唔會理咁多
見到阿b有食到奶就話過關
但講真 岩岩生完邊有咁多奶 仲啜到我損晒
D姑娘剩係識叫我擠奶 完全冇幫到我
我仲痛左幾日 搞到我比唔到奶b飲
事後我自己發現阿b條脷既問題
我去健康院同姑娘講先確實有痴脷筋問題
而家我等攞轉介信 再去睇醫生
唉 你真係好運
小聰媽
|
lovebaby2018 發表於 18-5-29 15:35
你就好啦可以係醫院即時發現處理
我係qe生,d姑娘唔會理咁多
見到阿b有食到奶就話過關

我都係QE喎,不過上年啦
小聰媽
|
lovebaby2018 發表於 18-5-29 15:35
你就好啦可以係醫院即時發現處理
我係qe生,d姑娘唔會理咁多
見到阿b有食到奶就話過關

唔緊要啦,而家細細個做咗佢好過大個要麻醉,做完無流血咁濟,跟住已經可以餵埋奶
lovebaby2018
|
小聰媽 發表於 18-5-29 15:38
我都係QE喎,不過上年啦

我係依個月生
d姑娘趕住要人出院咁
事後我發炎再入院
講返都嬲到爆
Blacklist qe
lovebaby2018
|
小聰媽 發表於 18-5-29 15:42
唔緊要啦,而家細細個做咗佢好過大個要麻醉,做完無流血咁濟,跟住已經可以餵埋奶
...

我有睇其他媽媽post話政府醫院做要全身麻醉
就算係2,3個月bb都要麻醉
聽到都擔心
小聰媽
|
lovebaby2018 發表於 18-5-29 15:52
我有睇其他媽媽post話政府醫院做要全身麻醉
就算係2,3個月bb都要麻醉
聽到都擔心

我個BB上年喺聯合醫院做,做完出黎一陣姑娘就叫我餵奶睇吓BB有無食得好咗,應該無麻醉,你到時拎住轉介信見醫生時問清楚啦,都係一個好小嘅手術,唔使咁擔心(emoji)
lovebaby2018
|
小聰媽 發表於 18-5-29 16:59
我個BB上年喺聯合醫院做,做完出黎一陣姑娘就叫我餵奶睇吓BB有無食得好咗,應該無麻醉,你到時拎住轉介信 ...

多謝你呀
LCBBChu
|
lovebaby2018 發表於 18-5-29 15:35
你就好啦可以係醫院即時發現處理
我係qe生,d姑娘唔會理咁多
見到阿b有食到奶就話過關

本帖最後由 LCBBChu 於 18-5-30 03:34 編輯

我都係qe生~一直冇諗過關條脷事影響飲奶~因為唔算嚴重~直至食固體一排~同條脷從來唔向上先開始懷疑~14個幾月先去健康院拎轉介信~但排太耐已去私家剪~唔知算唔算有用~仲未係好肯講野~不過剛係申出左少少既~如果細個個陣聽老人家發現有問題去處理左可能飲奶會叻d
lovebaby2018
|
LCBBChu 發表於 18-5-30 03:34
本帖最後由 LCBBChu 於 18-5-30 03:34 編輯

我都係qe生~一直冇諗過關條脷事影響飲奶~因為唔算嚴重~直至 ...

初為人母 真係唔知飲奶同條脷係有關係
佢依家食奶都唔叻架
見佢個樣幾q幾可愛 我更加冇諗過佢會有依個問題
初初知道真心喊左出來 聽到要剪已覺得痛
更何況係個bb咁嫩
幸好係及早發現 不斷上網搵資料同問人先得到安心
我都擔心排期排太耐 一歲後先做就太遲
而家我等聽日攞信 好緊張
Powered by Baby Kingdom

隨時隨地瀏覽及討論更多親子話題

開啟親子王國 App
繼續瀏覽