請產假后,公司好似想我自動辭職。。。

Kakababeeeee
|
:-( 真心好五開心+好嬲啊。。。十二月聖誕時至請產假,一月份,正常嘅allowance已經無啦啦cut左,我去check至知道,老闆無同我講,正常每年過年會加人工,都無加比我,bonus,雙糧乜都無,我都有翻成年工啊!去問人事部,佢話公司覺得我想比更多時間bb。。我都五明呢句係咩意思?想我主動辭職??係呢個公司翻左六年,以為同老闆關係好好,以為佢地好好人大家好friend,點知一請產假就甘。。。我仲係度研究點翻公司泵奶嘅野。。。好傷心,真係五可以同老闆講感情。
yen0422
|
Kakababeeeee 發表於 19-2-2 16:04
:-( 真心好五開心+好嬲啊。。。十二月聖誕時至請產假,一月份,正常嘅allowance已經無啦啦cut左,我去chec ...

唔好唔開心,我請假產檢都比人話,東家唔打,打西家!
Kakababeeeee
|
yen0422 發表於 19-2-2 16:43
唔好唔開心,我請假產檢都比人話,東家唔打,打西家!

宜家有小朋友,覺得穩工都好難,宜家仲放緊產假,係原來真係五可以同公司講感情ga
yen0422
|
Kakababeeeee 發表於 19-2-2 16:57
宜家有小朋友,覺得穩工都好難,宜家仲放緊產假,係原來真係五可以同公司講感情ga
...

邊個叫你咁老實
tammyhahaha
|
好多公司係咁衰
新年後搵下工
Kakababeeeee
|
tammyhahaha 發表於 19-2-2 18:30
好多公司係咁衰
新年後搵下工

係啊公司真係好現實啊!產假放完就三月份,如果再辭職,唯有當放假湊住bb先了,唉:-(
山竹仔
|
本帖最後由 山竹仔 於 19-2-2 18:44 編輯

好多公司都係咁衰架,我發現女上司仲衰

anperbaby
|
我本身要返shift同on-call,當日同女上司講懷孕一事,佢話你之後有段時間都唔洗再on-call,咁你宜家on多啲囉⋯⋯我即刻嬲左!簡直離曬譜~ 佢仲叫我做好成個project先好放假,而個project本身跟進度都要1年時間先完成,根本就無可能係產假前做好....
Kakababeeeee
|
山竹仔 發表於 19-2-2 18:43
好多公司都係咁衰架,我發現女上司仲衰

係!我呢個都係女上司!佢自己都有小朋友,點解可以甘撲x,甘樣就係想逼我主動辭職,五洗賠比我
tammyhahaha
|
山竹仔 發表於 19-2-2 18:43
好多公司都係咁衰架,我發現女上司仲衰

女上司對女下屬係特別mean
tammyhahaha
|
Kakababeeeee 發表於 19-2-2 18:38
係啊公司真係好現實啊!產假放完就三月份,如果再辭職,唯有當放假湊住bb先了,唉:-(
...

唔好唔開心,notice period 時開始搵工啦
youngyoungma
|
Kakababeeeee 發表於 19-2-2 16:04
:-( 真心好五開心+好嬲啊。。。十二月聖誕時至請產假,一月份,正常嘅allowance已經無啦啦cut左,我去chec ...

你無簽employment contract ? 如果contract 上面有double pay 同bonus 佢係唔可以cut你㗎噃。
LUCKY_COOKIE
|
youngyoungma 發表於 19-2-2 19:18
你無簽employment contract ? 如果contract 上面有double pay 同bonus 佢係唔可以cut你㗎噃。
...

本帖最後由 LUCKY_COOKIE 於 19-2-2 19:26 編輯

係呀,唔可以唔比你架! 其他同事有無出到?
cctsang520
|
Kakababeeeee 發表於 19-2-2 16:04
:-( 真心好五開心+好嬲啊。。。十二月聖誕時至請產假,一月份,正常嘅allowance已經無啦啦cut左,我去chec ...

老闆超現實的..我干脆辭咗嚕,同老細講唔撈時,哎呀..唔使咁快喔,有客俾其他同事做,你休息多哋。轉頭卜完一個又一個(傻眼)本身都覺辭職有點可惜,平時無嘢做都幾閒下。之後覺得自己辭得好!!
GCHK
|
唔好唔開心喇,都冇計喇
yen0422
|
Kakababeeeee 發表於 19-2-2 16:04
:-( 真心好五開心+好嬲啊。。。十二月聖誕時至請產假,一月份,正常嘅allowance已經無啦啦cut左,我去chec ...

邊間公司咁衰?開名啦
Kakababeeeee
|
anperbaby 發表於 19-2-2 18:53
我本身要返shift同on-call,當日同女上司講懷孕一事,佢話你之後有段時間都唔洗再on-call,咁你宜家on多啲 ...

又係撲x女上司啊。。。點解特別mean啊佢地。。懷孕左其實好辛苦,需要多小小照顧啊。。。佢自己都係女人啊。。
Kakababeeeee
|
tammyhahaha 發表於 19-2-2 19:07
唔好唔開心,notice period 時開始搵工啦

宜家已經唸住唯有自己湊bb,等bb戒奶之後再重新穩工啊,新公司聽到你又要泵奶呢d應該都會五中意啊
KarenC
|
anperbaby 發表於 19-2-2 18:53
我本身要返shift同on-call,當日同女上司講懷孕一事,佢話你之後有段時間都唔洗再on-call,咁你宜家on多啲 ...

女人對女人特別mean! 我女上司都曾經暗示叫我ot..無理佢,無野緊要得過bb
Kakababeeeee
|
youngyoungma 發表於 19-2-2 19:18
你無簽employment contract ? 如果contract 上面有double pay 同bonus 佢係唔可以cut你㗎噃。
...

頭先睇翻contract,係無寫bonus同double pay。。。我呢個係精明的律師樓啊。。。
Powered by Baby Kingdom

隨時隨地瀏覽及討論更多親子話題

開啟親子王國 App
繼續瀏覽