果蓉有平丫

irene891
|
我星期六經過元朗一田 見到又有優惠 雖然無bb展咁平 但都平過平時

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
bchuma
|
irene891 發表於 19-3-10 19:20
我星期六經過元朗一田 見到又有優惠 雖然無bb展咁平 但都平過平時

係平喔
GCHK
|
系啵,真係幾平欸
wing21chan
|
哇 都抵喎 我之前見真係24蚊支 係咪全部一田都有
wing21chan
|
irene891 發表於 19-3-10 19:20
我星期六經過元朗一田 見到又有優惠 雖然無bb展咁平 但都平過平時

元朗有一田? 定千色店呀?
我要做媽媽
|
價錢真係唔錯,需要既媽媽快D入手啦
gillcheng
|
wing21chan 發表於 19-3-11 14:01
元朗有一田? 定千色店呀?

一田BB展做緊呢個優惠

真係比平時抵

尋日去左荃灣一田買 仲有贈品送 但一定要有promoter姐姐係度先有得送

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
irene891
|
wing21chan 發表於 19-3-11 14:01
元朗有一田? 定千色店呀?

元朗一田係yoho 架 唔係千色個邊
moksamuel
|
呢個牌子一向都貴,食開要大入貨
helloliza
|
幾大可以開始食?
呢款好唔好味架 會唔會好甜好多糖架?
irene891
|
gillcheng 發表於 19-3-11 15:12
一田BB展做緊呢個優惠

真係比平時抵

下 原來買滿一百再送架 點解元朗無架
irene891
|
helloliza 發表於 19-3-11 17:25
幾大可以開始食?
呢款好唔好味架 會唔會好甜好多糖架?

佢無額外加糖架 佢寫4個月開始食 但我個仔細個時太細 唔比佢就咁食 就放去糊仔 之後大啲就比佢就咁啜
去旅行超方便 夠輕
我入左貨諗住帶佢去旅行時用
gillcheng
|
irene891 發表於 19-3-11 17:33
下 原來買滿一百再送架 點解元朗無架

要有一田BB展既地方先有 荃灣有、屯門有
俾條link你參考下
https://www.yata.hk/tch/promotion/bbfair201903.aspx
irene891
|
gillcheng 發表於 19-3-11 17:44
要有一田BB展既地方先有 荃灣有、屯門有
俾條link你參考下
https://www.yata.hk/tch/promotion/bbfair2019 ...

哎呀 蝕左 哈哈 有無人知今次做到幾時? 我下個星期六再去睇下先
haha748494
|
你同我一樣,買過平,就以最平為目標。
irene891
|
haha748494 發表於 19-3-11 23:15
你同我一樣,買過平,就以最平為目標。

Bb展係我見過最平 但平時呢啲都好似無咁平 今次係平左
我想試埋佢skincare 你有無試過丫
wlc2013
|
萬0 買3送1,1包20.8 .即62.4有4包,係咪底啲?
plyff4
|
wlc2013 發表於 19-3-12 00:53
萬0 買3送1,1包20.8 .即62.4有4包,係咪底啲?

我都覺得mannings 同 Watson’s 抵,佢地而家做緊買3送一
irene891
|
wlc2013 發表於 19-3-12 00:53
萬0 買3送1,1包20.8 .即62.4有4包,係咪底啲?

如果一田有姐姐 買滿一百送多支 就同你個個價差唔多
Syanlee
|
irene891 發表於 19-3-11 17:33
下 原來買滿一百再送架 點解元朗無架

我今日去左大埔買呀,都有贈品送
Powered by Baby Kingdom

隨時隨地瀏覽及討論更多親子話題

開啟親子王國 App
繼續瀏覽